ANUNT UMANITAR

May 13, 2011 Işpan Dana

     
În anul 2003, în iulie, am fost diagnosticată cu tumoră cerebrală, situată în lobul temporal drept.

     Avea dimensiunea de 4/4/3 cm (cam cât o nucă mai mare)…din păcate.

     Cumplita veste m-a făcut să cred că viaţa mea avea să se sfârşească la 29 de ani (cât aveam atunci). Dupa şoc, a urmat intervenţia chirurgicală, într-un spital din Timişoara, iar mai apoi tratamentul oncologic într-o clinică din Cluj – Napoca, deoarece diagnosticul anatomo-patologic a fost de : oligoastrocitom Gr.2 . Cinci săptămâni am stat la Cluj, departe de casa şi familie, suportând cu stoicism radioterapia, care a distrus pe lângă celulele cancerigene şi ţesut sănătos din creier, lăsând ceva urmări.

     A fost o perioadă dureroasă, atât la propriu , cât şi la figurat, deoarece lupta cu cancerul este teribilă! E o boală atât de „parşivă”Se instalează fără prea multe semne şi doare când e destul de târzie! Am luptat zi de zi, clipă de clipă, pentru a mă vindeca, să-mi pot creşte fetiţa care mă aştepta acasă. Am văzut atâta suferinţă în jurul meu, oameni deznădajduiţi, aflaţi la capătul puterilor încât versurile lui Coşbuc: ,,O luptă-i viaţa; deci tu luptă. Cu dragoste de ea cu dor. O fi viaţa chin răbdat/Dar una ştiu, ea ni s-a dat /ca s-o trăim! mi le-am făcut motto, căci numai în faţa morţii pricepe omul preţul vieţii! Dupa o perioadă  de repaus, timp necesar pentru a-mi reveni fizic şi psihic, mi-am reluat activitatea de profesor psihopedagog la C.S.E.I. ,,Dumitru Ciumăgeanu” din Timişoara.

     În primii 2 ani de la intervenţie am făcut analize RMN-uri foarte des (la 3 luni, la 6 luni, la 9 luni) iar mai apoi o dată pe an.

     Din august 2003, până în prezent rezultatele au fost ,,fără recidivă locală” .Atât de mult mă bucuram şi ii mulţumeam Bunului Dumnezeu pentru şansa pe care mi-a dat-o , de- a trăi şi de a mă bucura de tot ceea ce mă înconjura!


     În ianuarie, 2011, am făcut RMN-ul anual, la spitalul Judeţean din Timişoara. Rezultatul a fost ,,favorabil” (anexez) ca de obicei, dar simptomele ce le aveam (tulburări inexplicabile de atenţie, m-au determinat să fac investigaţii mai amănunţite – spectroscopie (în martie 2011) unde s-a văzut clar o tumoră recidivată, cu dimensiuni semnificative 3,7/2,4/3,2.


A fost atât de şocantă vestea încât şi acum mă mai înfior, amintindu-mi

     Mi s-a oferit şansa, să fac un consult de specialitate la o clinica din Hanovra (Germania) unde medicii mi-au spus că tumora n-a recidivat în 2 luni (din ianuarie până  în martie) ci în ani de zile. Le-am arătat toate RMN-urile pe care le-am facut . M-am simţit ca un cobai pe care s-a experimentat ani şi ani.


7 ani de zile medicii români mi-au vândut iluzii! Oare de ce? Cine-i vinovat? Aparatura noastră depăşita şi uzată cu care spitalele sunt ,,dotate”  sau e vorba de o eroare umană? Nu acuz acum pe nimeni că nu mi-ar folosi la nimic! Tumora e acolo, şi încă se instalează ,,bine” ( a început să facă rădăcini, mi-au spus medicii germani) şi trebuie scoasă.

     Din păcate intervenţia costă o sumă uriaşă – 50.000 euro, bani pe care n-aş putea să-i adun în 2 vieţi, dacă Dumnezeu ar îngădui să trăiesc atât.

     Operaţia a fost programată pentru 18 iulie la, International Neuroscince Institute din Hanovra, urmând ca să adun banii necesari intervenţiei.

     Se zice că în viaţă ai nevoie de putere ca să-ţi ascunzi suferinţa şi curaj ca să-ţi arăti durerea şi să lupţi cu ea, că ai nevoie de putere ca să supravieţuieşti şi curaj ca să traieşti!

     Eu curaj am să merg mai departe, dar nu şi banii necesari pentru operaţie, de aceea va rog să mă ajutaţi cu orice sumă doriţi în conturile:

CONT BRD LEI

COD IBAN : RO27BRDE360SV22144303600

CONT BCR EURO

COD IBAN: RO38RNCB0805105954330001

COD SWIFT (pt. strainatate) RNCB    ROBU

img-520053706-0001
img-520053735-0001
img-520053802-0001
Scan creier RMN

Vă mulţumesc şi Bunul Dumnezeu să vă aibă în paza LUI!

Entry Filed under: Uncategorized

32 Comments Add your own

  • 1. Laura  |  May 14, 2011 at 7:39 pm

    Curaj Dana! Dumnezeu e mare!

  • 2. xnici  |  May 15, 2011 at 5:13 pm

    Va rog din suflet sa va ganditi sa adoptati o dieta numai pe baza de fructe si legume, sa cititi Studiul China (vi-l pot trimite in format electronic). Sunt oameni care s-au vindecat cu o dieta bazata pe hrana vie. Puteti sa luati legatura cu Mihaela Gheorghita care are un program de detoxifiere ce a dat rezultate in multe cazuri. Cura bazata numai pe hrana vie costa in jur de 4000 lei. Puteti incerca pana faceti rost de acei bani multi. Sa va uitati si la emisiunea Incurabilii (pe zone reality dar cred ca o gasiti si pe internet daca dati o cautare). O sa vedeti cat de importanta este dieta pentru o viata sanatoasa. Mai este si o clinica in SUA Hipocrate care a tratat cu succes nenumarate cazuri grave tot cu hrana vie.
    Sa va ajute Dumnezeu sa va vindecati! Sa se intample o minune!

    • 3. corina  |  May 30, 2011 at 6:23 pm

      studiul china este extraordinar!as vrea,daca se poate,sa-mi trimiteti formatul electronic al cartii pentru a putea da mai departe informatia.va multumesc!

  • 4. Cristi  |  May 17, 2011 at 2:43 pm

    Gandeste pozitiv!Dumnezeu este cu tine!

  • 5. Vali  |  May 18, 2011 at 10:12 am

    Te iubim, Dana Ispan! Si pe tine te iubim, Codruta C!
    Doamne ajuta!

    • 6. codruta c  |  May 21, 2011 at 11:25 pm

      Va multumesc mult….:)

  • 7. Cristina  |  May 18, 2011 at 6:16 pm

    Nu-mi gasesc cuvintele pentru a-mi exprima durerea ce m-a cuprins de cand am aflat nemiloasa veste. Te-am vazut astazi….esti aceeasi persoana minunata, aceeasi fiinta draga mie, aceeasi Dana Ispan pe care o cunosc de ani buni, rememorez toate clipele petrecute impreuna.Imi doresc ca acea putere Divina sa se abata asupra ta ca sa poti invinge pentru a doua oara aceasta boala, iar cand toate relele vor fi date la o parte sa traiesti din plin viata, sa te bucuri de copilul tau, de toti cei dragi tie.Si uite, facem o promisiune, tacita ce-i drept, vreau sa-mi zambesti in fata, dupa data de 18 iulie. Stiu ca esti de acord…sigur razbesti,deci lupta ca ai pentru ce…..Cu ruga si incredere in Cel de Sus sa-ti acoperi deznadejea.
    Te imbratisez, virtual, deocamdata…..Cristina Maris(Gherca….asa cum ma strigai tu candva….)

  • 8. Natalia  |  May 25, 2011 at 6:15 am

    Dumnezeu e cu tine! Noi suntem cu tine!

  • 9. Blaga  |  June 6, 2011 at 10:41 pm

    Draga Dana ,
    Sigur, eu nu as fi reusit sa am vointa ta.Sunt la 5 ani dupa ce mi s-a descoperit cancer la colon.Acum pare ca-s bine.Ca tine, ma gandeam ca poate sa recidiveze oricand si nu as mai putea sa lupt.Nici pe la analize n-am fost, decat in primul an de dupa.In spital fiind am aflat de viata Sf. Nectarie care atunci cand murea de cancer,haina lui aruncata de medicii din urgenta, pe patul alaturat a ridicat din boala un tata paralizat de multi ani(avea acela si familie mare)
    Bucatele din trupul Sfantului sunt si la Biserica Radu Voda din Bucuresti.El a fost aproape contemporan cu noi si nu ai cum sa nu-l iubesti si tu ,afland usor de viata lui. Imi pun si eu totusi vointa pentru ceva azi: Ma rog sa te ajute si pe tine ca pe foarte multi altii, printre care si eu.
    Doamne ajuta!

  • 10. Cristina  |  June 9, 2011 at 3:43 am

    oh, nu-i nevoie sa publici ultimul mesaj, cel din 9 iunie… e numai pt tine, multumesc…

  • 11. Odeta  |  June 15, 2011 at 5:36 pm

    Dana, am citit despre Dvs, as vrea sa va intreb – daca puteti sa imi spuneti – cat ati reusit sa strangeti pana acum din suma aceasta imensa de 50 000 de euro. Si daca nu e posibil sa obtineti macar o parte din aceasta suma de la stat prin acele formulare speciale. Colegii mei si cu mine o sa incercam sa va ajutam un picut. Multumesc, Odeta

    • 12. Işpan Dana  |  June 16, 2011 at 4:35 pm

      VA MULTUMESC MULT PENTRU SUSTINERE SI AJUTOR! CONTEAZA FOARTE MULT CA IN ,,VREMURI DE RESTRISTE,, SA PRIMESTI O VORBA BUNA,UN GEST FRUMOS ,O INCURAJARE! IN CEEACE PRIVESTE BANUTII,AM REUSIT CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU CARE LUCREAZA PRIN OAMENI(LE MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE MI- AU DAT DIN PUTINUL LOR O PARTE) SA STRANG APROAPE 6000 DE EURO.AM INCREDERE CA DUMNEZEU SE VA INGRIJI IN CONTINUARE SI VA DORESC MULTA SANATATE SI TOT BINELE DIN LUME! DANA ISPAN

      • 13. Odeta  |  June 18, 2011 at 9:16 am

        Stiu, o vorba buna este foarte importanta, dar atata cat putem, trebuie sa incercam chiar mai mut decat atat, nevoile Dvs sunt cat se poate de reale si de concrete.

        Absolut adevarat, Dumnezeu lucreaza prin oameni, din pacate oamenii dispusi sa lucreze pentru Dumnezeu sunt foarte putini, statistic vorbind. Majoritatea traim doar pentru noi (daca asta se poate numi “a trai”), bine afundati in meschina fericire a propriei familii si nimic mai mut, ferm convinsi undeva in adancul sufletului ca ceea ce vi s-a intamplat Dvs noua nu ni se va putea intampla niciodata, ca si cum am avea noi nu stiu ce scutire. Amarnic ne inselam, oricind ni se poate intampla si noua.

        Sper din tot sufletul sa va faceti bine, o multime de oameni au in continuare nevoie de Dvs. Imi puteti lasa adresa electronica personala cumva? Nu imi place prea mult cand ceea ce spun devine public si as vrea sa mai vorbesc cu Dvs. Cred ca adresa mea o aveti prin intermediul acestui site.

  • 14. ramona jianu  |  June 29, 2011 at 8:46 pm

    SA-TI DEA D-ZEU SANATATE, DRAGA DANA! SI ACUM MA DESTEPT SI EU SI INTELEG PRIN CE AI TRECUT IN ANII DE STUDENTIE, CAND NU INTELEGEAM DE CE TE-AI TUNS ASA SCURT. SUNTEM ALATURI DE TINE SI NE RUGAM CA TOTUL SA FIE BINE!

  • 15. Mira B.  |  June 29, 2011 at 11:52 pm

    Draga Dana, in fiecare seara cand vin de la munca, printre multele lucruri pe care le am de facut, ma gandesc la tine…deschid comp-ul si mai citesc inca o data de la cap la coada povestea ta…imi dau lacrimi si incerc sa gasesc o cale de a te ajuta mai mult decat o pot face. Am impartasit povestea ta tuturor colegelor si eu, personal, imi dau seama ca lumea doar compatimeste si atat..exact cum citisem anterior intr-un mesaj…parerile de rau nu iti sunt de folos .Nu este posibil sa iti faci si o donatie prin telefonie mobila…adica lumea sa poata dona, sa zicem 2 euro trimitand un mesaj la un nr…cred ca ar veni mai usor lumii. Te pup si sunt sigura ca Dumnezeu va fi cu tine pentru ca tu, cum am mai spus-o, esti o Mare luptatoare si invingatoare, totodata.

  • 16. Gabriela  |  July 1, 2011 at 7:56 pm

    Draga Dana,

    Am fost colege la Ciumageanu cand sediul claselor primare inca era in zona Girocului. Imi amintesc de cat erai de energica, optimista, creativa si zambitoare mereu. Si asta in ciuda unui mediu de lucru foarte dificil – educatia copiilor cu nevoi speciale. Pentru mine, faptul ca ai continuat sa te ocupi cu atata grija de acesti copii unici te face un om deosebit care ne imbogateste sufleteste pe noi toti ceilalti doar pentru ca exista.
    Iti urez sa castigi batalia si sa te bucuri de fetita ta in continuare !

    Sa iti dea Dumnezeu putere si sanatate !

    Gabriela

  • 17. i  |  July 2, 2011 at 10:53 am

    DANA ISPAN, va cauta Dan Santimbreanu sa va ajute, v-a lasat si nr de telefon, http://dansantimbreanu.wordpress.com..

    • 18. Işpan Dana  |  July 4, 2011 at 3:57 pm

      DRAGA DOMNULE DAN SANTIMBREANU , V-AM SUNAT TOT WEEK-END-UL ACESTA LA NR.DE TEL:0212505893 DAR N-AM REUSIT SA VA GASESC,DIN PACATE…. EU ACUM SUNT IN GERMANIA SI DACA AVETI UN ALT NR. DE TEL FIX V-AS SUNA BUCUROASA! VA MULTUMESC FRUMOS PENTRU GEST SI ASTEPT CU NERABDARE MAI MULTE DETALII ! DANA ISPAN

  • 19. i  |  July 2, 2011 at 10:59 am

    vreau sa stiu cati oameni pot face asta in Romania, si daca sunt, vreau sa vorbesc cu Doamna Sanda Stefan, videcare.go.ro, daca este ok, poate impreuna mai multi oameni care cred pot ajuta http://www.youtube.com/watch?v=PZpRP1FV0lE&feature=player_embedded#at=220

  • 20. Foarce Lucia  |  July 4, 2011 at 10:44 am

    Draga Dana iti recomand acest tanar medic care a vindecat numeroase cazuri de cancer printr-o dieta exclusiv vegetariana.
    Iti doresc multa sanatate, sper sa invingi boala.
    Consulta cartea Studiul China.

  • 21. oana  |  July 5, 2011 at 9:09 pm

    continuam sa strangem bani asa ca tu ai grija acolo sa-i cheltui cu folos!
    chestia cu telefonia mobila de care pomeneste mira b e valabila, au facut-o si altii dar nu stiu cum se initiaza
    gandeste -te ca dumnezeu nu-si lasa copii la greu!
    oana

    • 22. Işpan Dana  |  July 7, 2011 at 9:46 am

      DRAGA OANA; ITI MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU INCURAJARI SI SUNT CONVINSA CA DUMNEZEU NU MA VA UITA NICI DE DATA ASTA ! EL E BUN SI RABDATOR ASA CA NOI TREBUIE SA-I MERITAM DRAGOSTEA .TIE SA ITI DEA MULTA SANATATE SI BUCURII! TE SARUT SI TE IMBRATISEZ ;DANA

  • 23. oana  |  July 11, 2011 at 6:33 pm

    trebuie sa expui cazul tau si sa lasi tel de contact pentru a afla modalitatea de a primi bani pe tel.scurt prin sms pentru vodafone
    in atentia dnei smeu gabriela- pe mail
    documente_ro@vodafone.com

    esti tot timpul in rugaciunile noastre
    te pupa toate fetele din cartier
    oana

  • 24. Foarce Lucia  |  July 12, 2011 at 7:47 pm

    Buna Dana, acstea sunt adresle de e-mail personale ale dr. Marginean pe care poti sa-i scrii !

  • 25. Cojocaru Zoica  |  July 16, 2011 at 4:50 pm

    Buna Dana,

    Nu ne cunoastem, am citit intamplator povestea ta.
    Sa nu pierzi niciodata credinta, cu rugaciuni totul este posibil; anul trecut m-am operat la Innsbruck iar investigatiile aratau ce este mai rau.
    Dupa operatie, oncologul mi-a spus: ” God was in the operating room”, afirmatie care este atipica pentru un austriac…., dar intradevar, a fost un miracol, am scapat de chimioterapie, tumoarea a fost incadrata de tip “borderline”, iar timp de 3 ani, trebuie sa merg la control la fiecare 3 luni.

    O sa iti fac si eu o donatie si o sa ma rog pentru tine.
    Multa sanatate si reusita!
    Zizi Cojocaru

  • 26. Cristina  |  July 18, 2011 at 9:02 pm

    Un gand si-o rugaciune indrept catre tine.
    Cu multe imbratisari, Cristina.

  • 27. donatori  |  August 9, 2011 at 11:56 am

    Salut Dana,

    Ai reusit sa strangi destui bani pentru operatie ? Ai reusit sa te operezi ?
    Suntem mai multi donatori care nu mai stim nimic despre tine de 3 saptamani.
    Daca Dana nu intra pe site, poate altcineva sa ne spuna ce s-a mai intamplat ?

    Multumim.

    • 28. Işpan Dana  |  August 9, 2011 at 5:29 pm

      BUNA SILVIU, AM AJUNS ACASA SI AM STAT O PERIOADA LA PARINTI UNDE NU AM AVUT ACCES LA INTERNET. NU M-AM OPERAT INCA DEOARECE AM FACUT UN NOU RMN.IN URMA CARUIA MEDICII MI-AU SPUS CA TUMORA STAGNEAZA(DE CATEVA LUNI URMEZ UN TRATAMENT NATURIST ASOCIAT CU UN REGIM VEGETARIAN) MI-AU RECOMANDAT SA MAI ASTEPT SI SA NU O AGRESEZ ATATA TIMP CAT EA NU EVOLUEAZA ATAT DE AGRESIV. O ALTA INVESTIGATIE MEDICALA VOI MAI FACE IN NOIEMBRIE(SPECTROSCOPIE) CARE CRED CA VA FI DECISIVA! ORICUM PANA IN PREZENT NU AM SUMA NECESARA INTERVENTIEI CHIRURGICALE(AM 13MII DE EURO,BANI INSUFICIENTI PT. HANOVRA). EU ITI MULTUMESC DIN SUFLET PT.GESTUL TAU FRUMOS DE A MA AJUTA SI ITI DORESC MULTA MULTA SANATATE TIE SI COLEGILOR TAI! DUMNEZEU SA TE BINECUVANTEZE PE TINE SI PE CEI DRAGI TIE! DANA.

  • 29. Manuela  |  November 5, 2011 at 9:36 am

    Dumnezeu sa te ajute,Dana!sa strangi toti banii de care ai nevoie,sa te faci bine!!fii tare!!

  • 30. July"  |  March 14, 2012 at 9:00 pm

    Pe langa rugaciunile de dimineata, de seara, si de la fiecare masa, mai citeste in fiecare seara la culcare Acatistul Sf.Nectarie min. 40 de zile (chiar 2 luni).
    Posteste si spovedeste-te la un duhovnic bun in fiecare post (cel putin in cele 2 posturi: Sf.Paste si Craciunului);
    Participa cat mai des la Sf. Liturghie;
    Elimina carnea pe cat posibil (cel mult consuma cea de miel/oaie sau pasare de la tara), cat mai multe legume, fructe proaspete, si in cantitati moderate oua si branzeturi.
    Fara cafea, alcool sau alte nocivitati (vb. mai putin la telefon – foloseste hand-free);
    Doamne ajuta!

  • 31. ionel  |  March 15, 2012 at 8:51 pm

    Cum se mai simte Dana?
    Suntem cativa donatori aici in strainatate care am putea dona cate putin.

    • 32. Işpan Dana  |  March 16, 2012 at 12:39 pm

      BUNA,SUNT DANA! IN PREZENT SUNT MAI BINE,CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU SI AL CELOR CARE MI/AU FOST ALATURI. URMEZ UN TRATAMENT NATURIST PE BAZA DE TINCTURI SI REGIMUL DE ALIMENTATIE ESTE VEGETARIAN. DEOCAMDATA SITUATIA ESTE SUB CONTROL* SPER DIN TOT SUFLETUL*! IMI FAC ANALIZELE PERIODIC IAR REZULTATUL ULTIMEI SPECTROSCOPII ESTE CA TUMORA STAGNEAZA. ACESTA ESTE UN LUCRU IMBUCURATOR. VA MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU ATENTIA SI GRIJA VOASTRA SI VA DORESC DIN TOATA INIMA MEA, MULTA SANATATE SI DRAGOSTEA BUNULUI DUMNEZEU SA VA COPLESEASCA! CU DRAG, DANA


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

May 2011
M T W T F S S
     
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
